Stáhni si archiv s hrou.
Aktivuj si virtuální prostředí.
Nainstaluj knihovnu pyglet (viz kdyžtak README.md v archivu)
a spusť python sachy.py.
Doufám, že zjistíš že se figurkama dá hýbat (tažením myší), ale není hotová kontrola pravidel.
Následující úkoly kontrolu pravidel doplňují. Můžeš je dělat (skoro) v jakémkoli pořadí, ale ty dřívější jsou většinou jednodušší.
Pro jednoduchost neřeš šach, mat ani pat.
Toto jsou z velké části úkoly na orientaci v cizím kódu. Nezapomeň, že nemusíš úplně rozumět předpřipraveným funkcím/třídám/metodám, dokud je nechceš měnit (nebo se jimi inspirovat). Čti ale dokumentační řetězce, které popisují co která věc dělá.
♞ Doplň třídu pro koně s příslušnými metodami over_tah a __init__.
Použij ji v Sachovnice.__init__.
Odevzdej novou třídu.
♚ Doplň třídu pro krále s příslušnými metodami over_tah a __init__.
Použij ji v Sachovnice.__init__.
Rošádu zatím neřeš.
Odevzdej novou třídu.
♝ Doplň třídu pro střelce s příslušnými metodami over_tah a __init__.
Použij ji v Sachovnice.__init__.
Odevzdej novou třídu.
♛ Doplň třídu pro dámu s příslušnými metodami over_tah a __init__.
Použij ji v Sachovnice.__init__.
Odevzdej novou třídu.
Změň třídu Sachovnice tak, aby se hráči museli ve hře střídat.
Začíná bílý.
(Nápověda: bude potřeba nový atribut hrac_na_tahu.)
Odevzdej změněnou třídu Sachovnice.
♟ Doplň třídu pro pěšce s příslušnými metodami over_tah, tahni
a __init__.
Použij ji v Sachovnice.__init__.
Pozor na to, že:
Odevzdej změněnou třídu.
Umožni rošádu. Tu hráč zadá tak, že krále posune na věž.
Odevzdej novou třídu.