Pro následující projekty už musíš mít hotové 1D piškvorky. Hotové 1D piškvorky si rozdělíme do samostatných modulů a vylepšíme je.
Rozděl 1D Piškvorky na tři moduly:
Doplň funkci tah_pocitace tak, aby brala jako argument symbol, za který má počítač hrát – buď 'x',nebo 'o'. Ověř, že se funkce tah_pocitace umí vyrovnat s jinou délkou hracího pole než 20. Ověř si,že se tah_pocitace chová rozumně když dostane plné hrací pole, nebo pole s délkou 0.
Rozumné chování v tomto případě znamená vyvolání rozumné výjimky.
Teď přijde řada na testování.
Stáhni si odsud soubor
test_piskvorky.py
, který obsahuje testy. Ulož si jej do složky, ve které máš soubory s kódem
piškvorek (ai.py
, piskvorky.py
atd.). Uprav své piškvorky tak, aby všechny testy procházely.
Testy můžeš spustit pomocí příkazu
(venv) $ python -m pytest test_piskvorky.py
Dopiš do každé z testovacích funkcí alespoň dva testy.
Ověř, že se funkce tah_pocitace umí vyrovnat s jinou délkou hracího pole než 20.
„Ověření” znamená napsání příslušného testu.
Ověř si, že se tah_pocitace chová rozumně když dostane plné hrací pole, nebo pole s délkou 0.
Rozumné chování v tomto případě znamená vyvolání rozumné výjimky.